Kurtki  |  Spódnice  |  Sukienki  |  Tuniki  |  Komplety
(071) 372 14 09   |
Koszyk jest pusty
Jesteś tu: Strona główna    Płatności
Płatności
  1. Ceny Towarów, znajdujących się w Sklepie Internetowym, są podane w złotych polskich i zawierają VAT (są cenami brutto).

  2. Informacja na temat całkowitej wartości Zamówienia, obejmująca również koszty przesyłki, przedstawiana jest na Stronie Internetowej, po dokonaniu przez Klienta wyboru formy dostawy zamówienia i formy płatności. Zmiana ceny nie ma wpływu na zamówienia złożone przed datą wejścia w życie zmiany ceny.

  3. Sklep prowadzi sprzedaż na obszarze Unii Europejskiej. W przypadku zamówienia dostawy do miejsca docelowego leżącego poza granicami Rzeczpospolitej Polskiej, należna cena zakupionych Towarów ulegnie odpowiedniemu zwiększeniu o wartość należnych opłat celnych. Dokładne informacje odnośnie wysokości należnych opłat są dostępne pod następującym adresem strony internetowej http://ec.europa.eu/taxation_customs/dds2/taric/taric_consultation.jsp?Lang=pl&redicertiondate=20110310

  4. Za zakupiony Towar Klient płaci:

  1. za pobraniem - gotówką przy odbiorze,

  2. w formie przedpłaty, dokonując przelewu tradycyjnego lub przelewu bezpośredniego (ePrzelewu) w wysokości wartości Zamówienia wraz z kosztami przesyłki, bezpośrednio na rachunek bankowy Sprzedającego.

  1. Dane do przelewu: Janex MB Małgorzata Buczek, pl. Św. Macieja 21, 50-244 Wrocław, nr konta bankowego: 58 1500 1067 1210 6004 0547 0000

  2. W przypadku wyboru przez Klienta metody płatności w formie przedpłaty Sprzedający wysyła go na adres wskazany przez Klienta po zaksięgowaniu ceny zakupu i dostawy na swoim rachunku bankowym. Brak otrzymania płatności na rachunek Sprzedającego w terminie 7 dni od dnia złożenia Zamówienia, spowoduje anulowanie zamówienia, o czym Klient zostanie poinformowany drogą mailową. W takiej sytuacji można powtórnie złożyć Zamówienie i wybrać tą samą lub inną formę płatności.

  3. Za dzień zapłaty uważa się dzień zaksięgowania płatności na rachunku bankowym Sprzedającego. Od tego dnia rozpoczyna się realizacja Zamówienia Klienta.

  4. Wraz z zakupionym towarem Klient otrzymuje fakturę VAT ( o ile jej zażąda) lub paragon, stanowiące dowód zakupu. Wybór opcji otrzymania faktury jest równoznaczny z upoważnieniem Sklepu Internetowego do wystawienia faktury bez konieczności uzyskania podpisu Klienta.

  5. Jeżeli w chwili złożenia Zamówienia oferowane Towary nie będą dostępne, Klient zostanie o tym poinformowany telefonicznie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej, a Sprzedający zwróci otrzymaną od niego zapłatę za Towar wraz z kosztami dostawy.

  6. W sytuacji niedostępności zamówionego Towaru Klientowi przysługuje również prawo do:

    1. częściowej realizacji zamówienia,

    2. wydłużenia czasu oczekiwania na brakujący Towar,

    3. zamiany brakującego Towaru na inny.

    11. W zależności od decyzji podjętej przez Klienta zostanie wysłany e-mail potwierdzający wybór opcji wymienionych w ust. 9 i 10.

Jeżeli chcesz być informowany o nowościach
i promocjach w naszym sklepie zapisz się!
 
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2012
Projekt:
Realizacja: