Kurtki  |  Spódnice  |  Sukienki  |  Tuniki  |  Komplety
(071) 372 14 09   |
Koszyk jest pusty
Jesteś tu: Strona główna    Jak złożyć zamówienie
Jak złożyć zamówienie

  1. Zamówienia w Sklepie można składać w następujący sposób:

  1. e-mailem na adres poczta@janexmb.pl,

  2. telefonicznie na numer przeznaczony do składania Zamówień, dostępny na Stronie Internetowej Sklepu w zakładce Kontakt.

  1. Kontakt ze Sklepem Internetowym możliwy jest przez 24 godziny przez 7 dni tygodnia, z zastrzeżeniem, że złożenie Zamówienia drogą telefoniczną oraz kontakt z obsługą Sklepu możliwy jest od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 16.00. Zamówienia złożone w soboty i w dni wolne od pracy będą realizowane w pierwszym dniu roboczym następującym po dniu, w którym Zamówienie zostało złożone.

  2. Sprzedający dołoży wszelkich starań, by Sklep Internetowy funkcjonował w sposób ciągły. W funkcjonowaniu Sklepu Internetowego mogą wystąpić przerwy, w szczególności w celu dokonania aktualizacji danych, naprawy systemu lub dokonania innych prac konserwacyjnych, o czym Sprzedający informuje ogłoszeniem na Stronie Sklepu Internetowego.

  3. Klient składa Zamówienie bez konieczności trwałego rejestrowania swoich danych w bazie Sklepu (tzw. zakupy bez rejestracji).

  4. W celu złożenia Zamówienia Klient dokonuje wyboru Towaru poprzez dodanie go do Koszyka wraz ze wskazaniem rozmiaru.

  5. Po dokonaniu wyboru Towaru przez Klienta za pomocą ikony „Do kasy” przechodzi on do formularza zamówień, w którym zobowiązany jest do:

    1. podania następujących danych: imienia i nazwiska, adresu dostawy (ulicy, numeru domu, kodu pocztowego, miejscowości), adresu e-mail i telefonu kontaktowego, danych do faktury ( o ile jej zażąda),

    2. określenia sposobu płatności,

    3. określenia sposobu dostawy.

  1. Wysłanie Zamówienia przez Klienta (zatwierdzenie ikoną „Kupuję” stanowi ofertę Klienta złożoną Sprzedawcy co do zawarcia umowy sprzedaży, zgodnie z treścią Regulaminu i złożonym Zamówieniem.

  2. Po złożeniu przez Klienta zamówienia otrzyma on drogą mailową lub telefonicznie komunikat zawierający informacje dotyczące daty zawarcia umowy sprzedaży, danych teleadresowych oraz rejestrowych Sprzedającego, danych teleadresowych Klienta, numeru Zamówienia, ilości Towarów, cech Towarów (kolor, rozmiar, etc.), ceny Towarów wraz z ceną dostawy, jego dostępności, zasadach zapłaty ceny, wybranego rodzaju dostawy oraz jej terminu, miejscu i sposobie składania reklamacji. Komunikat stanowi potwierdzenie otrzymania przez Sklep oferty zakupu Klienta oraz jednocześnie potwierdzenie, że Zamówienie zostało przyjęte do realizacji.

  3. W przypadku wykrycia jakichkolwiek niezgodności w potwierdzeniu przyjęcia zamówienia Klient jest uprawniony do skorygowania błędu poprzez przesłanie maila na adres poczta@janexmb.pl lub telefonicznie pod numerem telefonu (071) 372 14 09 od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00 do 16.00.

  4. Informacje  podane przez Klienta w toku składania Zamówienia powinny być zgodne z prawdą, aktualne oraz dokładne. W przypadku, gdy dane podane przez Klienta są na tyle niedokładne, że uniemożliwiają realizację Zamówienia, Sprzedający skontaktuje się z Klientem celem ich skorygowania lub uzupełnienia.

Jeżeli chcesz być informowany o nowościach
i promocjach w naszym sklepie zapisz się!
 
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2012
Projekt:
Realizacja: